سید رضا موسوی مشکینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد متخلفان دستگیر شده طی مدت یاد شده را 26 نفر و میزان تخلفات را 19 مورد اعلام کرد و افزود: از متخلفان دستگیر شده، لاشه 11 قطعه کبک، هشت سر خرگوش، 2 کبوتر چاهی، 2 قطعه غاز، یک قطعه آنقوت، هشت قطعه اردک و لاشه یک راس گراز و همچنین 2 قطعه کبک و هشت قطعه سهره طلایی به صورت زنده کشف و ضبط شد.
وی، شروع به شکار و صید را هشت فقره، حمل سلاح شکاری قاچاق را سه قبضه (ته پرو و تک لول) و سلاح شکاری مجاز را نیز 11 قبضه (یک قبضه گلوله زنی و 10 قبضه ساچمه زنی) ذکر کرد.
موسوی مشکینی اظهار کرد: از دستگیر شدگان 98 تیر فشنگ ساچمه، 7 تیر فشنگ چارپاره، پنج تیر فشنگ برنو، 14 عدد پوکه فشنگ، یک دستگاه دوربین چشمی، سه دستگاه پروژکتور، سه عدد قفس، یک رشته تور زنده گیری پرنده و یک دستگاه موتورسیکلت به دست آمد.
وی تخریب اراضی را نیز یک مورد اعلام کرد و افزود: بر اثر این تخلف قریب سه هزار و 600 متر مربع تخریب و پنج فرد خاطی نیز دستگیر شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده تخلف، موضوع را در سریعترین زمان ممکن به نزدیکترین واحد محیط زیست استان و یا از طریق شماره تلفن های 3-33554001 اطلاع دهند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.