به گزارش ایرنا، بیوک موسوی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان گفت: انتخابات مایه اتحاد انسجام به شمار می رود و این انتخابات نباید در برخی مقاطع به دشمنی و کینه توزی تبدیل نشود.
وی اظهار کرد: باید تلاش کرد انتخابات پیش رو 2 قطبی نشود و این مهم به صلاح کشور نیست و بر این اساس باید با انجام اقدامات، رقابت سالمی را به نمایش گذاشت.
موسوی افزود: هم اکنون و بنا به دلایل مختلفی موانع متعددی در پیش پای دولت می گذارند و هر روز مطلبی با هدف توهین و تخریب عنوان و منتشر می شو د که با نقد متفاوت است.
وی بیان کرد: طی سه سال و نیم گذشته برخی روزنامه ها که از بیت المال ارتزاق می کنند، خبرهای امیدوار کننده را در جامعه منتشر نمی کنند و این در حالی است که این دولت مربوط به این نظام و برآمده از رای مردمی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: همه مردم ایران، انقلابی هستند و دل در گرو آبادانی این کشور دارند، از دید رهبری نیز انقلابی محسوب می شوند و باید دسته بندی ها را را کنار گذاشت.
وی اظهار کرد: همه تلاش بر این است که به مر قانون بدون در نظر گرفتن مسائل جناحی و سیاسی قدرتمندانه عمل و فرمایشات رهبری و در این خصوص اجرا شود.
موسوی در ادامه با اشاره به نقش مهم فرمانداری ها در موضوعات مختلف افزود: فرمانداری ها باید در رفع مشکلات شهری نقش آفرین، در حوزه های مختلف مدیریت و حضور پررنگ و تعامل مستقیمی با مردم داشته باشند.
وی بیان کرد: اگر مسئولان شهرستانی فعالیت کاری خود را به نحو مطلوب انجام دهند دیگر نیازی به ورود مدیران استانی نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: یکی از موضوعات مغفول مانده در این استان نبود پرسشگری و مطالبه گری است که در این راستا باید رسانه ها، تشکل و سمن ها و گروه های مرجع بیش از گذشته فعالیت کنند.
موسوی افزود: در این شهرستان نباید اجرای برخی پروژه ها 8 سال طول بکشد و باید این مهم به صورت یک مطالبه در این استان بیان شود.
وی اظهار کرد: مردم این استان مطالبه گری و پرسشگری را جدی بگیرند و دستگاه هایی اجرایی نباید هنوز پروژه ای تمام نشده پروژه دیگری را آغاز می کنند که توجیه چندانی ندارد.
رسول بیات فرماندار زنجان نیز خاطر نشان کرد: در مقوله مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید سه رکن اساسی سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری مردم مورد توجه باشد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.