حسین اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش‌ فروش حضوری بلیت با ایجاد گیشه اختصاصی در محل فعالیت شرکت‌های مستقر در پایانه‌ها و با فعال کردن تعداد مناسبی از دفترهای متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آنها، توام با پیش فروش اینترنتی به صورت حضوری از 15اسفند انجام می شود.
وی تاکید کرد: نظارت کافی بر نحوه عملکرد این مراکز پیش فروش بلیت اینترنتی توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان انجام می شود.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همشهریان برای بلیت رفت و برگشت سفر خود برنامه ریزی داشته باشند تا در زمان برگشت سرگردان نشوند.
اسکندری یادآورشد: همشهریان می تواند برای تهیه اینترنتی بلیت به سایت شرکت های حمل ونقل و یا www.payaneh.ir مراجعه و اقدام به خرید کنند.
وی اظهارکرد: بر اساس مکاتبه های انجام شده با انجمن های صنفی شرکت ها و موسسه های حمل و نقل مسافر کشور و به منظور توجه ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی، امسال هیچ گونه افزایش نرخی برای بلیت اتوبوس های بین شهری نخواهیم داشت.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، تعداد شرکت و موسسه های مسافربری فعال این استان را 35 مورد اعلام کرد و افزود: به صورت یک تا سه منظور منظوره فعال هستند که از این تعداد فقط 14 شرکت در زنجان خدمات ارائه می دهد.
اسکندری یادآورشد: 104 اتوبوس ویژه، 78 اتوبوس وی آی پی، 335 مینی بوس و 617 دستگاه سواری برای مسافران نوروزی استان زنجان خدمات ارائه خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با شماره پیامگیر 24 ساعت 33778780 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی اطلاع دهند.
37 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نصب شده و تخلف های رانندگان با این دستگاه ها ثبت می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.