جواد مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ظهر شنبه /هفتم اسفند جاری/ در پی تماس با مدیریت بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان مبنی بر محصور شدن چند کوهنورد زنجانی به دلیل مشکل در مسیریابی، اورژانس هوایی زنجان ساعت 14:20 به پرواز درآمد و پس از مدت 12 دقیقه به محل حادثه رسید.
وی اظهار کرد: عوامل اورژانس هوایی زنجان پس از انجام موفقیت آمیز ماموریت خود که یک ساعت و 40 دقیقه طول کشید این سه کوهنورد را به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل کردند.
مرادی تصریح کرد: عملیات نجات جان این سه کوهنورد دهمین پرواز اورژانس هوایی زنجان پس از بهره برداری از بالگرد، در دی ماه سال جاری است.
به گزارش ایرنا، ظهر شنبه /30 بهمن جاری/ نیز در پی تماس مدیریت بحران سازمان هلال احمر زنجان با EOC دانشگاه علوم پزشکی این استان مبنی بر گرفتار شدن هفت کوهنورد در ارتفاعات 'شیلاندر' شهرستان طارم، بالگرد اورژانس هوایی زنجان بلافاصله با تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر و عوامل اورژانس این استان عازم منطقه شد.
بالگرد اورژانس زنجان پس از ماموریت 2 ساعته و امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط نجاتگران به آنان، چهار نفر از این کوهنوردان غیربومی را که یک نفرشان حال مساعد نداشت ساعت 14:20 به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.