جواد مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 12:38 ظهر روز چهارشنبه /چهارم اسفند جاری/ سه نفر در منطقه 17 شهریور شهر زنجان بر اثر استشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شده بودند که خوشبختانه نجات یافتند.
وی اظهار کرد: عوامل اورژانس مستقر در پایگاه روزبه زنجان بلافاصله به محل اعزام و پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، مادر خانواده و 2 دختر بچه 1 و 3 ساله اش را به منظور ادامه مداوا و درمان به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل کردند.
مرادی، علت احتمالی این حادثه گازگرفتگی را نشت گاز مونوکسید کربن از آبگرمکن ذکر کرد و افزود: هفت تن نیز در شهرستان سلطانیه دچار مسمومیت شده بودند که ساعت 1:30 بامداد امروز /پنجشنبه/ برای نجات جان آنان از اورژانس درخواست کمک شد.
مرادی ادامه داد: براثر این حادثه گازگرفتگی 3 زن، 3 مرد و یک پسر بچه 1/5 ساله دچار مسمومیت شده بودند که سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های مروارید، سلطانیه و قره بلاغ به محل اعزام و پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به درمانگاه سلطانیه منتقل و سپس 2 نفر آنان جهت ادامه درمان به بیمارستان های آیت الله موسوی و ولیعصر (عج) شهر زنجان انتقال پیدا کردند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.