به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در پنجمین جشنواره طرح و اقدامات ابتکاری پایگاه های مقاومت بسیج محلات استان زنجان، افزود: تنها چاره جهان اسلام برای رهایی از استعمار و مبارزه با استکبار تشکیل بسیج مردمی در هر کشور اسلامی است.
سردار کرمی تاکید کرد: هم اکنون بسیج در اوج عزت خود قرار دارد و امروز نیز خود را برای ارتقای اهداف علمی کشور، خود را آماده می کند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) اظهار کرد: بسیج در تمام صحنه های مهم در کشور حاضر و پیشتاز در کارها بوده و مسئولان نباید فقط به دستگاه های دولتی تکیه کنند، چرا که دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات را مرتفع کند.
وی تکیه کردن به مردم و کمک گرفتن از آنها در هر حوزه ای در کشور را یک ضرورت توصیف و ابراز کرد: ورود مردم و جوانان برای رفع مشکلات کشور برای کمک به مسئولان دولتی، گره گشای مسائل مختلف در ایران خواهد بود.
سردار کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سلطه ابرقدرت های شرق و غرب را درهم شکست، افزود: مجاهدت ملت ایران، خون های ریخته شده شهدا و رهبری با درایت امام خمینی(ره) باعث تحمیل این شکست به ابرقدرت های غربی و شرقی شد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) اتحاد ملت ایران در مقابل استکبار را از نمونه های بارز رهبری امام راحل عنوان کرد و گفت: ایستادگی ایشان مقابل جبهه کفر و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی بدون حضور تاثیرگذار مردم امکان پذیر نبود.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در قالب بسیج اقشار مختلف مردمی، نقش ویژه ای داشت.
سردار کرمی مقاومت و ایستادگی مقابل جهان کفر را یکی از آموزه های دینی عنوان و تاکید کرد: امام خمینی(ره) با تاسی از قرآن، اسلام و راه امام حسین(ع)، برای دنیا ثابت کرد که می توان سال ها در مقابل ابرقدرت های جهان ایستادگی کرد و شکست نخورد.
به گزارش ایرنا، پنجمین جشنواره طرح و اقدامات ابتکاری پایگاه های مقاومت بسیج محلات استان زنجان، با شرکت 58 طرح و معرفی هشت طرح برتر حوزه های مختلف و با حضور 200 فرمانده پایگاه و مسئول بسیج در استان زنجان برگزار شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.