رهبر طوماری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر ضرورت استفاده از تیم های تخصصی توانمند و کارآمد درعرصه های مختلف تربیتی و آموزشی افزود: برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت حضور صاحب نظران متخصص و آشنا به کار می تواند مدیریت نوین را یاری کرده و مدیریت مشارکتی و علمی را در آموزش و پرورش نهادینه سازد.
وی به وجود اتاق های فکر مختلف متشکل از صاحبنظران آموزشی، علمی و رسانه ای در آموزش و پرورش اشاره کرد و این مساله را ناشی از توجه و اعتقاد به کار جمعی و مشارکتی دانست.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس هماهنگی و اقدامات انجام شده در سه سال اخیر رئیسان و مدیران مناطق آموزش و پرورش استان توانسته اند با بهره مندی از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده از سوی حلقه های مشورتی گام های موثری را در پیشبرد اهداف آموزشی برداشته و بسیاری از مشکلات را مرتفع کنند.
طوماری تاکید کرد: استفاده از ایده ها و نظرات حلقه های مشورتی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان زنجان در برنامه ریزی های استانی و ارائه این نظرات و راهکارها به وزارتخانه را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این دستگاه تعلیم و تربیت است.
به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه مشورت در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: به طور معمول کسانی که کارهای مهم خود را با مشورت و صلاح ‌اندیشی یکدیگر انجام می‌دهند و از صاحب ‌نظران مشورت می‌گیرند، کمتر دچار لغزش می‌شوند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.