ناصر مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هم اکنون اقدامات لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این اداره کل و دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برای برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی در سطح بین المللی در دست انجام است.
وی یادآورشد: این جشنواره ظرفیت و توانمندی حضور هنرمندان سایر کشورها به منظور معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت زینب(س) را دارد.
مقدم اظهار کرد: از همان دوره نخست برگزاری جشنواره ملی شکوه شکیبایی، موضوع برگزاری این جشنواره در سطح بین المللی مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در صورت فراهم شدن تمام زیر ساخت ها و مقدمات لازم برای برگزاری این جشنواره در سطح بین المللی، بخش کشوری آن در زنجان و بخش بین المللی در تهران برگزار خواهد شد.
وی به علت برگزاری بخش بین المللی جشنواره در تهران اشاره و خاطرنشان کرد: امکانات اسکان، پذیرش و پذیرایی از مهمانان خارجی در تهران مهیاست و از همین رو، برگزاری جشنواره در این شهر، مناسب تر به نظر می رسد.
نخستین دوره جشنواره ملی شکوه شکیبایی در سال 93 در زنجان برگزار شد و سومین دوره این جشنواره امسال ششم و هفتم بهمن برگزار می شود.
جشنواره شکوه شکیبایی فرصتی بریا شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) در قالب هنر و تولید آثار هنری در حوزه زندگانی ائمه معصومین(ع) است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.