عیسی منصوری شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از کلینیک تخصصی انجمن خیریه مهرانه افزود: تجربه مهرانه حاکی از آن است که وقتی نگاه دینی، اجتماعی، علمی توام با اخلاص در کنار هم قرار گیرند می شود از این نوع کارهای بزرگ انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه موجب تحیر آدمی می شود وجه سخت افزاری موجود در مهرانه نیست بلکه جریان و گفتمانی است که با تکیه بر عقبه دینی و ایمانی توانسته چنین مجموعه ای را به وجود بیاورد.
منصوری ادامه داد: این حرکت و جریان می تواند به عنوان یک الگو برای سایر مناطق کشور باشد و در سطح منطقه و کشور منشا تاثیرات قابل توجهی شود.
وی با بیان اینکه انتظار کمک نداشتن از دولت، جزو نقاط قوت انجمن های خیریه ای همچون مهرانه است، اظهار کرد: مجموعه دولت حداکثر کوشش خود را دارد تا با ایجاد تسهیل گری هایی موانع احتمالی پیش روی چنین موسسه هایی رفع شود.
مسئول کلینیک تخصصی رادیو تراپی مهرانه نیز در این بازدید با اشاره به تاریخچه فعالیت انجمن خیریه مهرانه، گفت: هم اکنون مرکز رادیوتراپی کلینیک مهرانه از مجهزترین مراکز کشور است و خدمات رادیوتراپی انواع سرطان ها را به صورت رایگان برای بیماران انجام می دهد.
جواد گرانمایه با بیان اینکه طی 2 سال گذشته مردم زنجان بیش از 300 میلیارد ریال به مهرانه کمک کردند، خاطرنشان کرد: با کمک های بی دریغ مردم زنجان، در زمان حاضر 'مهرانه' در زمینه ارائه خدمات متعدد درمانی و حمایتی رایگان به بیماران، به عنوان خیریه ای منحصر به فرد و الگو در کشور مطرح است.
وی با بیان اینکه مهرانه، خیرات مردم را به خدمت تبدیل کرده است، افزود: از ابتدای تاسیس مرکز رادیوتراپی کلینیک مهرانه، بیش از یک هزار و 700 بیمار سرطانی در آن به صورت رایگان تحت درمان قرار گرفتند که در مجموع 80 میلیارد ریال فرانشیز درمان از آنان اخذ نشده است.
مسئول کلینیک تخصصی رادیو تراپی مهرانه از شروع عملیات اجرایی مرحلع 2 این کلینیک خبر داد و گفت: به لحاظ اولویت و نیاز بیماران، تا پایان سال جاری، درمانگاه شیمی درمانی این مجموعه با ظرفیت 50 تخت راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه که بیش از 10 سال از تاسیس آن سپری شده است، حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان بوده و کلینیک تخصصی و مجهز آن نزدیک 2 سال است که فعالیت خود را در زمینه تشخیص و درمان سرطان آغاز کرده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.