محمد نادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زدن فن بر حریف در مسابقات کشتی پهلوانی، ریسک بالایی دارد و من در این رقابت ها که جمعه /10 دی/ تحت عنوان 'یادواره زنده یاد مرحوم پهلوان علیرضا سلیمانی' در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار شد درحین زدن فن به پل رفتم و این کار باعث اعتراض حریفم شد.
وی اظهارکرد: داوران پس از بازبینی فیلم با اینکه چهار - صفر، پیش بودم مرا به دلیل رفتن به پل در حین اجرای فن، بازنده میدان معرفی کردند.
این کشتی گیر نامدار زنجانی گفت: کشتی پهلوانی تیزبینی و درایت خاص و ویژه ای را می طلبد و کسانی که در کشتی آزاد، فرنگی و ساحلی فعالیت دارند باید در زدن فن محتاط باشند تا کشتی برده به نفع حریف تمام نشود.
به گزارش ایرنا، نادری که در وزن 70 کیلوگرم کشتی می گیرد در این رقابت توانست چهار کشتی گیر را از پیش روی خود بردارد اما در کشتی پایانی درحالی که چهار - صفر، جلو بود در کمال ناباوری نتیجه را واگذار کرد.
نادری افزود: نفرات اول تا چهارم این رقابت ها به پیکارهای کشتی پهلوانی و آزاد جام تختی که از 28 دی جاری به مدت 2 روز و به احتمال بسیار در مشهد مقدس برگزار می شود، دعوت خواهند شد.
وی یادآور شد: پارسال این رقابت ها در تهران انجام شد و توانستم در بخش کشتی پهلوانی و در وزن 70 کیلوگرم به برتری برسم که برای حضور در این دوره از مسابقات نیز از آمادگی لازم برخوردار هستم.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.