ثبت نام برای این طرح از ساعت 10 صبح شنبه/ 23 آذرماه/ در زنجان آغاز شد و در زمان حاضر بجز شهر خرمدره در همه شهرهای استان زنجان سامانه ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن مسدود شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیانی که موفق به ثبت نام در طرح ملی اقدام مسکن نشده اند، نگران نباشند.

محسن محرمی یگانه اظهار داشت: در حال حاضر در استان زنجان نمی توانیم اقدامی برای متقاضیان باقی مانده برای ثبت نام در این طرح انجام دهیم.

وی تاکید کرد: افرادیکه ثبت نام خود در طرح ملی اقدام مسکن را قطعی کرده اند شرایط آنها بررسی می شود و ممکن است تعدادی از آنها شرایط لازم را نداشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با کم شدن نفرات متقاضی مجدد ظرفیت برای ثبت نام بازشده و متقاضیان حائز شرایط می توانند برای این مهم اقدام کنند.

به گفته محرمی یگانه، چهار هزار و و ۹۲۰ واحد سهم استان زنجان در این طرح است.

وی اظهارداشت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باید به مدت پنج سال ساکن در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضایان این طرح باید بتوانند ماهانه ۲۰ میلیون ریال به مدت ۱۰ سال قسط پرداخت کنند و توانایی خرید واحد مسکونی از متری ۲۵ تا ۴۵ میلیون ریال را داشته باشند.

محرمی یگانه ادامه داد: افراد مجرد سرپرست خانوار باید بالای ۳۵ سال سن داشته باشند و بجز این مقوله محدودیت سنی وجود ندارد.

وی افزود: این طرح اقدام ملی مسکن  شامل همه اقشار عمومی جامعه که مسکن ندارند، می شود که مهمترین  مقوله آن عدم دریافت تسهیلات مسکن و تاهل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.