در این همایش که در سالن ۶ هزار نفری حضرت امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و تحت عنوان حماسه حضور و شکوه اقتدار برگزار شد، شرکت کنندگان شعارهای مختلفی چون "ای رهبر آزاده - آماده‌ایم آماده، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای - گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، حسین حسین شعار ماست - شهادت افتخار ماست"، سر دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این اجتماع بسیجیان زنجان با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج، گل‌های انقلاب است و این شجره طیبه در سرزمین ولایت می‌روید.

سردار جهانبخش کرمی، افزود: امام (ره) به منظور پاسداری از انقلاب و مشارکت مردم در اداره امور کشور، بسیج را شکل دادند و به عنوان یک نیروی عظیم مردمی، تمامی معادلات دشمنان را برهم زده و اجازه خودنمایی به آنان را نداد.

وی اظهار داشت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح، حماسه‌هایی جاوید و ماندگار خلق کرد و در حال حاضر نیز در تمام صحنه ها ‌و عرصه‌ها، حضوری فعال و پرثمر دارد.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج، لشکر مخلص خداست، افزود: بسیج به کوری چشم دشمنان در خنثی و بی اثر کردن فتنه‌های گذشته و اخیر، نقش بسزایی داشت که این جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: این نیروی عظیم مردمی در صحنه‌های مختلف اعم از دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و محرومیت زدایی حضور فعال دارد و امروز نیز گوش به فرمان ولایت، آماده برای خدمات رسانی است.

سردار کرمی، گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار داد و افزود: بسیجیان در گام دوم انقلاب نیز، طبق منویات رهبری به پیش خواهند رفت و تمام تهدیدات و تحریم‌های دشمنان را خنثی و بی اثر خواهند کرد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.