حجت‌الاسلام علی خاتمی روز سه‌شنبه در اجتماع عظیم بسیجیان زنجان که با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، شماری از فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف بسیج، در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، افزود: مردم پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل با بصیرت بالایی که داشتند زودتر از سایر استان ها، برای خنثی کردن اغتشاشات اخیر به صحنه آمدند و به ندای رهبر معظم انقلاب، لبیک گفتند.

وی در این اجتماع بسیجیان که تحت عنوان حماسه حضور و شکوه اقتدار انجام شد، اظهار داشت: زنجان در هر حرکتی، خط شکن است و اقتضای روحیه بسیجی این است که بصیر باشد و به موقع و به اندازه عمل کند.

حجت الاسلام خاتمی به صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج ملی و مستضعفین، اشاره کرد و افزود: هیچکس فکر نمی کرد بعد ۴۰ سال، این شجره طیبه در جهان اسلام به عنوان یک الگوی بزرگ و ارزشمند به منظور بسترسازی حکومت واحد جهانی امام زمان (عج) و پایه گذار تمدن نوین جهان اسلام، مبدل شود.

وی با تاکید براینکه امروز ایران محور اصلی مقاومت شده است تصریح کرد: بسیج به برکت روح بلند در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان دین، قرآن و ملت ایران و هجوم جان استکبار، استوار و پر صلابت ایستاده است و در واقع این تفکر بسیجی بود که مردم عراق و سوریه را به پیروزی رساند و باعث شده است تا یمن مظلوم، راست قامت در مقابل متجاوزان بایستد و لبنان و حزب الله به عنوان خار چشم دشمنان اسلام و آزادی باشد.      

امام جمعه زنجان به قدرت و جایگاه بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه امامین انقلاب به منظور شکوه، بالندگی و رشد کمی و کیفی بسیج، دستورات و رهنمودهایی را بیان کرده‌اند گفت: روح ایمان، توحید، خداباوری، وحدت، تبعیت از ولایت و ولی امر مسلمین و عمل صالح و مخلصانه، رمز ماندگاری بسیج است.

حجت الاسلام خاتمی با تاکید براینکه بسیج با بصیرت بالایی که دارد دوست و دشمن را خوب از هم تشخیص داده و می‌شناسد، افزود: بسیجیان خود را برای پذیرایی از حکومت واحد جهان اسلام، آماده می‌کند و مقام معظم رهبری از حضور باصلابت و مقتدرانه بسیج در عرصه های مختلف، راضی و خوشنود است.

در این همایش، همسران بسیجیان جانباز قطع نخاعی و سرداران سپاه با اهدای لوح تقدیر، مورد تجلیل قرار گرفتند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.