فتح الله حقیقی، عصر دوشنبه در ملاقات با ماموران نیروی انتظامی که در مقابله با اغتشاشگران مصدوم شده بودند، افزود: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم با نقش خود در تامین امنیت و آرامش، بیشتر آشنا شده و در این حوزه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا جامعه‌ای امن و آرام داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به صلابت نیروی انتظامی در کنترل نا آرامی‌ها و رافت و مهربانی کارکنان پلیس، اظهار داشت: صلابت و اقتدار پلیس اجازه نداد تا نقشه شوم دشمنان اجرایی شود و این قابل تقدیر است.

استاندار زنجان با قدردانی از مدیریت و اقتدار فرمانده و کارکنان انتظامی استان در مواجه با ناآرامی‌های اخیر، گفت: کارکنان انتظامی استان زنجان به همراه مردم مومن و متدین زنجان اجازه اغتشاش و نا آرامی را در سطح استان ندادند.

حقیقی با تاکید بر اینکه با پیروی از رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری می‌توان بر دشمنان غلبه کرد اظهار داشت: زنجان جزو نخستین شهرهایی بود که مردم با وحدت و انسجام علیه اغتشاشگران راهپیمایی کردند و یکبار دیگر با انزجار از دشمنان ایران اسلامی وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.

حقیقی به نقش نیروی انتظامی در تامین آرامش جامعه اشاره و افزود: مبارزه مجاهدانه و شبانه روزی پلیس با فساد، قاچاق موادمخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت یکی از شاخص‌های برتر این نیرو است.

وی به تعامل و هماهنگی بسیار خوب بین نیروهای مسلح استان و بسیج و حضور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: حضور مردم استان در راهپیمایی حمایت از حافظان امنیت نشان داد که امنیت برای مردم از هرچیزی ارجح‌تر است و اجازه نخواهند داد عده‌ای شرور به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

استاندار زنجان نیروی انتظامی را از نیروهای مهم و تاثیر گذار در جامعه دانست و افزود: نیروی انتظامی در جامعه مسئولیت و ماموریت مهم و سنگینی بر عهده دارد چرا که در عرصه های مهم اجتماع اثرگذار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.