حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان دما در روز جمعه، کاهش خواهد یافت و علاوه بر سردی هوا به احتمال بالا شاهد ریزش برف پاییزی به ویژه در ارتفاعات، خواهیم شد.

وی اظهار داشت: آسمان امروز زنجان، صاف و گاهی با وزش باد همراه است و از اواخر وقت فردا /پنجشنبه ۲۳ آبان ماه/ افزایش ابر در مناطق مختلف این استان به ویژه در شهرستان طارم و بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان را شاهد خواهیم بود.   

سلطانی با بیان اینکه روز شنبه هفته آینده نیز سامانه بارشی جدیدی وارد منطقه شده و بارش‌های پراکنده باران را طی هفته آینده شاهد خواهیم بود. 

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، خیرآباد زنجان با میزان دمای ۷- درجه سانتیگراد جزو سردترین ایستگاه‌های هواشناسی ایران، گزارش شد و مردم این منطقه شب سردی را سپری کردند.

وی اظهار داشت: شهر آببر به عنوان مرکز شهرستان طارم با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان زنجان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز  ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نکرده است. 

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.