خدابخش مرادی نافچی روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان بر ضرورت تلاش و اهتمام هرچه بیشتر مجریان در حسن انجام وظایف تاکید کرد و افزود: برگزاری سالم و قانونی انتخابات باید دغدغه اصلی همه دست اندرکاران اجرایی باشد.
وی ادامه داد: همه تلاش ما باید این باشد تا انتخابات سالم، قانونی، با مشارکت حداکثری و در امنیت کامل محقق شود.
مرادی نافچی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت ماده ۱۱ قانون انتخابات در تامین امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: برای انجام وظیفه مطلوب، اشرافیت جامع به شرح وظایف توسط دست اندرکاران اجرایی لازم است که در این خصوص باید مسئولان مربوطه اهتمام لازم را داشته باشند. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت وجود تعامل و همدلی بین هیات های نظارت و اجرایی تاکید کرد و گفت: رویکرد ما در استان این است تا با تقویت هر چه بیشتر این همدلی، شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم. 
مرادی نافچی افزود: پیشگیری از تخلفات احتمالی در سایه همکاری و تعامل نزدیک هیات های نظارت و اجرایی محقق می شود. 
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، ضربه به دشمنان نظام و ملت ایران است، خاطرنشان کرد: اصل مهم در انتخابات برگزاری سالم و باشکوه آن است و در این راستا دست اندرکاران انتخابات باید نگاه یکسان، برابر و قانونی به همه نامزدها داشته باشند. 
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان نیز در این جلسه، بر لزوم بررسی انتخابات دوره های گذشته برای شناسایی مشکلات و نارسایی ها اشاره کرد و گفت: برای اجرای مطلوب انتخابات، برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای دست اندرکاران اجرایی در دستور کار است. 
سمانه شاد دل افزود: پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری برای تحقق انتخابات از حوزه های انتخابیه تدارک دیده شده و در این راستا فرمانداران و بخشداران باید از ظرفیت های شهرستانی نیز استفاده کنند. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان نیز به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: علاوه بر تامین سلامت و امنیت انتخابات باید زمینه برگزاری با شکوه  آن را نیز فراهم کنیم. 
خیرالله ترخانی افزود: در انتخابات پیش رو، زنجان جزو هشت استان کشور است که فرآیند انتخابات در آن به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.