علی وقف‌چی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت روز جهانی استاندارد با بیان اینکه اساس مدیریت کشور باید بر مبنای پیشگیری باشد نه درمان؛ افزود: متاسفانه در مواردی هزینه های غیر قابل تصوری برای مدیریت ناردست می دهیم و منابع کشور از این طریق نابود می شود.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب پس از تاکید بر مقوله امنیت، تکیه بر علم را در تمام امور مورد اشاره قرار داده اند، از این رو باید در این زمینه تمام توان خود بکار بگیریم.  

وی به رسالت سنگین سازمان ملی استاندارد اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما رسالت داریم که نگاه به آینده داشته باشیم و برای رسیدن به آن، توجه به مقوله استاندارد و استانداردسازی ضرورت دارد.

وقفچی به ضرورت تقویت عدالت اجتماعی در کشور تاکید کرد و گفت: در مصرف انرژی باید به منابع کشور و همچنین نیاز آیندگان توجه داشته باشیم.

وی گفت: ما تاکنون همه ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد را بکار نبسته ایم از این رو مجلس آمادگی دارد خلأهای قانونی را در بهره گیری از ظرفیت ها رفع کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این تحریم تا دو سه سال دیگر ادامه پیدا کند، ما خودمان را پیدا می کنیم و خیلی از فرصت ها را به دست می آوریم.  

در این آیین از شرکت های پگاه زنجان، سیم و کابل ابهر، ترانسفورماتور سازی کوشکن و شرکت دانش بنیان اوستا به عنوان واحدهای نمونه استانی در حوزه استاندارد تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.