رضا رحمانی روز پنجشنبه در جریان سفر به استان زنجان و در حاشیه بازدید از مجتمع راشا کاسپین ایرانیان، اظهار داشت: برای کاهش آلودگی و مشکلات ناشی از پساب این مجتمع، تصفیه‌خانه شماره ۲ این واحد تولیدی در دست احداث است که برای تکمیل و راه‌اندازی آن تاکید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاسیسات و تجهیزات لازم در محل مجتمع، مستقر شده و تصفیه‌خانه طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خوهاد شد.

به گزارش ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه در سفری یک‌روزه وارد استان زنجان شد و مورد استقبال استاندار و مدیران استان قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، حضور در مزار شهدای والامقام، شرکت در مراسم آغاز به کار نیروهای جدید شرکت ایران ترانسفو و ترانسفورماتورسازی زنگان، افتتاح طرح توسعه آزمایشگاه ترانسفورماتورهای قدرت و فوق توزیع و شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، بخش اول برنامه‌های سفر رضا رحمانی به زنجان بود.

وی در ادامه ضمن بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) زنجان، فاز ۳ طرح توسعه مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، طرح توسعه شرکت پوشاک نانو مهیار و خط جدید تولید نخ اسپیندکس را افتتاح کرد.

پایان‌بخش برنامه‌های سفر رحمانی به استان زنجان، حضور در شهرستان خدابنده به منظور بازدید از چند واحد تولیدی و شرکت در جلسه‌ای در فرمانداری این شهرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.