برهمین مبنا قبض کاغذی در شرکت توزیع نیروی برق و شرکت آب استان زنجان نیز حذف شده است و هم اکنون بهره‌مندان از این انرژی‌ها در انتظار صدور قبوض الکترونیکی هستند.

ارتقای سطح خدمات و رفاه و ارتباط ۲ سویه با مشترکان، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت موثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست از اهداف طرح حذف قبض‌های کاغذی به شمار می‌رود.

انجام این مهم موجب کاهش قابل توجه قطع درختان، صرفه جویی چشمگیر در هزینه های مالی چاپ قبض کاغذی می شود.

قبض کاغذی ۴۵۰ هزار مشترک برق در زنجان حذف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در این خصوص گفت: از مهر ماه امسال قبض‌های کاغذی ۴۵۰ هزار مشترک خانگی، صنعتی و تجاری تحت پوشش این شرکت به منظور ارائه خدمات الکترونیکی حذف شد.

علیرضا علیزاده اظهار داشت: پیش از این در هر دوره  ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار قبض در استان زنجان صادر و توزیع می شد.

وی خاطرنشان کرد: از محل صرفه جویی اجرای طرح حذف قبض کاغذی در استان ۲ هزار بسته نوشت افزار میان دانش‌آموزان مدارس مناطق محروم استان توزیع شده است.

حذف قبض کاغذی گاز بیش از ۳۳۸ هزار مشترک زنجانی تا ۲ ماه دیگر

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز در این خصوص گفت: از پایان آذر ماه امسال قبض کاغذی برای مشترکان گاز در استان زنجان چاپ و صادر نخواهد شد.

موسی احمدلو اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح، مشترکان می‌توانند شماره اشتراک (شماره اشتراک *۱) خود را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۹۴  به زبان انگلیسی ارسال کنند.

وی ادامه داد: با استفاده از سرویس‌های پیامکی، وب سایت و یا مراجعه کنتورخوان، شماره موبایل مشترکان جمع آوری می شود که تاکنون بر اساس خوداظهاری مشترکان بیش از هفت هزار شماره همراه ثبت شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، طرح حذف قبوض کاغذی، به منظور کاهش هزینه‌های جاری، تسریع در وصول مطالبات، تسهیل و توسعه خدمات الکترونیک، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان و کاهش مراجعات مردمی انجام می شود.
احمدلو، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌های چاپ و توزیع قبض را از دیگر اهداف این طرح ملی برشمرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکان با مراجعـه به صفحـه اول سایت اینترنتـی شرکـت ملـی گـاز به آدرسwww.nigc.ir  و یا سـایت www.nigc-zanjan.ir و کلیک بر روی تصویر " حذف قبوض می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.



حذف قبض کاغذی ۲۴۱ هزار مشترک آب آشامیدنی در نوبت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهارداشت: این شرکت تا پایان امسال حذف قبض کاغذی مشترکان تحت پوشش را در ۲۱ شهر استان عملیاتی می کند.

علیرضا جزء قاسمی خاطرنشان کرد: این مهم به منظور تحقق کامل حذف کاغذ از سیستم اداری، جلوگیری از مصرف بی رویه این کالا و حفظ سرمایه های ملی انجام می شود.

وی تاکید کرد: مشترکان می توانند شماره قرارداد مندرج در قبض آب را به ۳۰۰۰۷۱۴۸۵ پیامک کنند و یا از با برقراری ارتباط تلفنی با سامانه ۱۵۲۲ شماره همراه خود را ثبت کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشترکان علاوه بر این راه ها می توانند با مراجعه به سایت این شرکت و یا دادن شماره همراه خود به ماموران قرائت کنتور آب در جمع آوری قبض های کاغذی کمک حال این شرکت باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.