فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان، با اشاره به فعالیت سامانه سامد، گفت: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از پنج هزار و ۳۴۰ تماس در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه سامانه سامد پل ارتباطی بین دولت و مردم و پاسخگوی مشکلات است، اظهار کرد: مسئولان باید صادقانه به مردم خدمت کنند چرا که مردم ولی نعمتان مسئولان و خدمتگزاران هستند.
استاندار زنجان گفت: بیکاری و مشکلات شهری از دغدغه‌های مردم استان زنجان است و باید مسئولان ذی ربط برای حل این مشکلات با مدیریت درست وارد کار شوند.
حقیقی با بیان اینکه باید نگاه ویژه به صنعت گردشگری در استان صورت گیرد، شهرستان طارم را به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری طبیعی در سطح استان معرفی کرد و افزود: در حال حاضر بالاترین تعداد گردشگر در شهرستان طارم است و باید زیر ساخت‌های لازم برای توسعه این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.
وی رفع مشکلات موجود در برخی بخش‌های استان زنجان را نیازمند تعامل و همکاری همه مسئولان عنوان کرد و گفت: باید برای رفع مشکلات استان همه در کنار هم باشیم و با همدلی و هم‌افزایی برای ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنیم.
استاندار زنجان تاکید کرد: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان زنجان رو به رشد است و تا پایان سال هم اشتغال زیادی در استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.