سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیرها به دلیل بازگشت زائران حسینی و همچنین تردد پر تعداد کامیون‌ها پس از ۲ روز تعطیلی جمعه و شنبه (اربعین)، شلوغ و پرحجم است و لازم است رانندگان با صبر، حوصله و دقت بهتر و بیشتری رانندگی کنند.

وی اظهار داشت: بطور معمول با بارش‌های نخستین، سطح جاده لغزنده و خطرناک می‌شود و رانندگان برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی باید به قوانین و مقررات توجه و دقت بیشتری داشته باشند، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ اجتناب کنند.

عظیمی، افزود: رانندگان خاطی یقین بدانند که پلیس در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز، برابر با قوانین و بدون هیچ اغماضی با خاطیان برخورد خواهد کرد. 

۶ ماه نخست امسال بر اثر وقوع ۲ هزار و ۳۶۷ فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۱۳۳ نفر کشته شدند که در نیمه نخست سال ۹۷ که به تعداد ۱۴۹ نفر بود ۹ درصد کاهش نشان می دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.