سرهنگ عباس مظفری، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این افراد بر اثر وقوع چهار مورد حادثه رانندگی فوت کردند، افزود: بر اثر این تعداد تصادف رانندگی، چهار نفر در آزادراه زنجان - قزوین، ۲ نفر در جاده ابهر - خدابنده و یک نفر در جاده ترانزیت زنجان - میانه، کشته شدند. 

وی اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۹ شنبه شب نیز بر اثر وقوع تصادف رانندگی بین ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و سمند در جاده ابهر - خدابنده، ۲ تن از سرنشینان پراید کشته شدند.

مظفری ادامه داد: ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب نیز در آزادراه زنجان - قزوین بر اثر برخورد ۲ دستگاه کامیون، راننده ایسوزو که به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی این حادثه را رقم زده بود جان باخت و راننده خاور جان سالم به‌در برد.

وی افزود: ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز /یکشنبه ۱۴ مهر ماه جاری/ در خط شمالی جاده ترانزیت زنجان - میانه، یک دستگاه سواری سمند به علت تخطی از سرعت مطمئنه، واژگون شد که این حادثه نیز یک کشته برجا گذاشت.

مظفری تصریح کرد: در حادثه ای که حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز در کیلومتر ۱۰۳ خط جنوبی آزادراه زنجان قزوین اتفاق افتاد سه سرنشین سواری سمند جان باختند و خوشبختانه کامیون ایسوزو و ۲ دستگاه اتوبوس درگیر در این حادثه رانندگی، کشته ای نداشت.

     ۶۰۸۵/۶۰۸۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.