حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان به موفقیت های ایران در دوره تحریم و فشار اقتصادی اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش آماری سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، ایران در میان ۱۳۵ کشور جهان در مقوله صنعت از رتبه ۱۳۵ به ۵۸ ارتقا یافته است.

وی اظهارداشت: سازمان توسعه صنعتی ملل متحد به تازگی آماری اعلام کرده که ایران از سال ۱۳۹۵ به بعد در بین ۱۳۵ کشور جهاد با وجود دشواری های اقتصادی ۴۰ پله ترقی کرده و از رتبه ۱۳۵ به ۵۸ رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تاکید ولی امر مسلمین بر موفقیت در حوزه صنعت و استفاده بهینه از ظرفیت معادن کشور است که از خام فروشی آن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ مهر در تقویم ایران روز نیروی انتظامی است، اظهار داشت: این نیروهای جان برکف رسالت سنگینی در تامین امنیت جامعه در مناطق مختلف شهرها و مرزهای کشور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آگاهی، پیشگیری و پیگیری سه اصل حرکت نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام خاتمی یادآوری کرد: نیروی انتظامی نیرویی مردمی به شمار می رود که بزرگترین سرمایه اجتماعی آن اعتماد عموم است که روز به روز بالنده تر و مقاوم تر در همه شئونات جامعه می شود.

به گفته وی، نیروی انتظامی تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانبار را برای ایجاد امنیت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، به ابلاغ چهل و چهارمین برنامه سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این برنامه از برکات ولی فقیه است که سال ۱۳۷۲ نخستین سیاست کلی نظام را ولی امر مسلمین ابلاغ کرد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه تاکنون ۴۳ سیاست به مسئولین مربوطه ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: تا ۶ روز گذشته نیز چهل و چهارمین سیاست کلی نظام به قوای سه گانه و مسئولان مرتبط ابلاغ شد.

۹۵۰۵/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.