رضا حیدری روز پنجشنبه در مجمع عمومی و سالانه هیات کونگفو و هنرهای رزمی استان زنجان افزود: ورود به عرصه های بین المللی بسته به رعایت شرایط بوده،  هرچند این شرایط، بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقات برون مرزی و کسب نشان برای این فدراسیون بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: جامعه بزرگ گونگ فو و هنرهای رزمی ایران تلاش وافر دارد تا با حضور در مسابقات برون مرزی و کسب عنوان های برتر برای کشور  فخرآفرینی کند.

حیدری با بیان اینکه نباید از پتانسیل بالای این رشته ورزشی ایران غافل شد، تصریح کرد: فدراسیون گونگ فو و هنرهای رزمی ایران، امسال در شرف میزبانی مسابقات و مجمع جهانی این رشته ورزشی است که کارهای مقدماتی آن نیز صورت گرفته است.

  رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی با بیان اینکه این فدراسیون برای ارتقا جایگاه آسیایی و جهانی خود از وجود هیات های استانی بهره می گیرد، گفت: بری شرکت در این رویداد بزرگ، از ورزشکاران پنج قاره جهان دعوت به عمل آمده است و بیش از ۵۰ کشور باید در این مسابقات قهرمانی جهان حضور خواهند داشت و برغم تحریم های ظالمانه آمریکا و کمبود اعتبارات، فدراسیون تلاش وافر می کند تا این رقابت ها در سطح بالایی برگزار شود.

حیدری با بیان اینکه بالاترین مقام های مسئول برای حضور در این مسابقات دعوت خواهند شد ابراز امیدواری کرد تمام قهرمانان این رشته ورزشی ایران در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در کردستان برگزار خواهد شد شرکت کنند و از این فرصت برای دعوت به تیم ملی استفاده کنند.

  وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت غیرقانونی سبک گونگفو تو آ ۲۱ اشاره کرد و افزود: سبک کونگ فو تو آ ۲۱ مجوز قانونی برای فعالیت ندارد و در این راستا وزارت ورزش و فدراسیون اقدامات قانونی خود را انجام داده اند و لازم است ادارات کل ورزش و جوانان نیز با آن برخورد جدی قانونی بکنند.

حیدری ادامه داد: ورزشکاران فعال در این سبک که خوب هم هستند باید تابع قوانین و مقررات باشند چراکه گریز از قانون به ضرر خود آنان خواهد بود.   

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.