سردار جهانبخش کرمی، روز چهارشنبه در جمع فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،  گرد هم آمده بودند با بیان اینکه نیروهای مسلح زنجان از توان و آمادگی لازم برای اجرا و تحقق فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، برخوردار هستند و در این راستا تلاش وافر دارند،  افزود: برای اجرای گام دوم انقلاب نیز اقدامات خوبی از سوی نیروهای مسلح ایران صورت گرفته و می گیرد.

وی اظهار داشت: همه سرباز ولایت هستیم و در برابر مشکلات و خنثی کردن فتنه و توطئه های دشمنان انقلاب و نظام در کنار همدیگریم و این مهم در مقابله با فتنه های گذشته، اثبات شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه آماده مقابله با هرگونه تهدید و فتنه های دشمنان هستیم، تصریح کرد: امروز صفا، صمیمیت، هماهنگی، همدلی، بیش از هر زمان دیگر ی در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، موج می زند و همگان بر آن واقف هستند.

وی به حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اشاره کرد و افزود: دوران دفاع مقدس، یادآور حماسه، مقاومت، ایثار، رشادت و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در مقابل سربازان رژیم بعث عراق و حامیان صدام است که بدون هیچ ترسی سینه خود را برای دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور در برابر آنان سپر کردند و امروز نیز همانند آن دوران، آماده برای دفاع از کشور و ملت ایران در برابر تهاجمات احتمالی دشمنان هستند.

نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش، تلاش وافر دارد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی این استان در کنار سایر نیروهای مسلح، برای تامین امنیت و آرامش در جامعه و بین مردم، تلاش وافر دارد و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

سردار رحیم جهانبخش، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: ماموران انتظامی تلاش جدی دارند تا میزان جرایم مختلف در سطح این استان به پائین ترین سطح برسد و در این راستا نیز به موفقیت های خوبی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش نزاع و درگیری ها، لازم است مردم آستانه تحمل خود را ارتقا دهند، اظهار داشت: طبق آمارهای رسمی ارایه شده از منابع موثق، در زمان حاضر زنجان به لحاظ پائین بودن نزاع، در بین ۳۲ استان کشور در جایگاه ۲۶ قرار دارد.

سردار جهانبخش با تاکید براینکه برای کاهش نزاع و درگیری در این استان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی، همه باید دست در دست یکدیگر دهند، تصریح کرد: نهضت حسینی، سراسر انسانیت، رحمت و لطف است بنابرین نزاع و درگیری شایسته این استان نیست.

وی افزود: از ۱۴ جرمی که در سطح کشور ثبت می شود استان زنجان در جرایمی چون سرقت، نزاع، سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و قتل، زیر نرخ کشوری هستیم و فقط در میزان وقوع تصادفات رانندگی از میانگین کشور بالاتریم.

۶۰۸۴/ ۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.