رئیس حوزه هنری  استان زنجان روز دوشنبه در این باره گفت: در این نمایشگاه آثار منتخب هنرواره ملی انقلاب اسلامی که در سال ۹۷ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح ملی برگزار شده، به نمایش گذاشته شده است.

امیر نعمتی افزود: در آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی»، ۵۰ اثر پوستر، اینفوگرافی و کاریکاتور از آثار منتخب در اندازه ۷۰ در ۵۰ از آثار هنرمندان شاخص کشوری به نمایش در آمده است.

وی یادآور شد: در بین آثار منتخب به نمایش گذاشته در این نمایشگاه، آثار ۲ هنرمند زنجانی محمدمهدی ولیزاده و منصور مقدم به چشم می خورد که این آثار به بخش طراحی پوستر هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» راه یافته بودند.

گفتنی است این نمایشگاه به همت حوزه هنری زنجان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از ساعت ۱۶ روز دوشنبه یکم مهرماه ۹۸ به مدت هفت روز در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می شود.  

 هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با موضوع مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، برگزار شده بود.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.