محمدعلی حمزه پور، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان در این رقابت ها با بیش از ۵۰۰ ورزشکار و در قالب ۳۸ رشته مختلف ورزشی شرکت کرده بود که در مجموع توانست ۱۷ نشان طلا، ۲۱ نقره و ۲۲ برنز را ازآن خود کند.

وی با بیان اینکه زنجان در رقابت های پارسال استعدادهای برتر ورزشی کشور موفق به کسب ۴۳ نشان شده بود، اظهار داشت: زنجان با توجه به تلاش‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، میزبانی رشته های سنگنوردی دختران و پسران، ووشو پسران، ژیمناستیک پسران، بدمینتون پسران، واترپلو پسران و کاراته دختران را عهده دار شد. 

حمز پور خاطرنشان کرد: ورزش زنجان در این دوره از رقابت ها در رشته های تیمی ووشو، سه گانه و واترپلو به مقام قهرمانی دست یافت و در رشته هایی چون بدمینتون، تکواندو، کاراته، شنا، بوکس، کونگ فو، ورزش های رزمی، تیراندازی با کمان، سپک تاکرا، جوجیتسو، دو و میدانی، قایقرانی، و باستانی، نیز به موفقیت هایی دست یافت.  

وی با بیان اینکه ۶ رشته از مسابقات استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور قریب سه هزار ورزشکار، مربی، داور و سایر عوامل اجرایی به میزبانی زنجان برگزار می شود اظهار داشـت: زنجان در ۴۳ رشته پسران و ۴۱ رشته دختران شرکت کرده بود.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.