نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان  روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در برنامه  پروژه های زیر ساختی شهرداری زنجان، امسال تقاطع  غیر همسطح مدرس پیش بینی شده و اعتبارات لازم آن در بودجه لحاظ شده بود و با توجه به آزمایش های خاکی انجام شده این آمادگی وجود داشت که همانند پل گلشهر عملیاتی شود.

سجاد خدایی افزود: متاسفانه این طرح در شورای ترافیک استان برای ضرورت اجرای ان به یک جمع بندی نهایی نرسیدند  ودر صدد هستیم این موضوع برطرف و عملیات اجراییآن نیز آغاز شود.

وی اضافه کرد:  تقاطع غیر همسطح مدرس شهر زنجان پروژه  ای  رو گذر محسوب می شود که از محور شمالی بلوار شهدای ارتش آغاز می شود و با یک یک گردش به چپ به سمت میدان ارتش هدایت می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد:  در صورت عملیاتی  نشدن این پروژه در شهر مبلغ  یاد شده  باید  از بودجه شهرداری حدف شود که  در واقع  بحث بودجه  ای را  تحت الشعاع قرار می دهد.

وی یاد آوری کرد: بر این مبنا به باید پروژه های دیگری تعریف شود که بطور  طبیعی تعداد پروژه های جایگزین  بیشتر خواهد بود و از طرفی به این مهم توجه داشت که  فصل کاری نیز رو به پایان است.

خدایی افزود: انتظار بر این است که این موضوع با کار کارشناسی خوب و با یک افق ترسیمی آینده نگرانه ای از سوی شورای ترافیک استان موافقت شود تا  این پروژه  در مرحله برگزاری تشریفات قانونی و  انتخاب پیمانکار رنگ عملیاتی  بخود بگیرد.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر پیگیری های  لازم انجام می گیرد اما از نظر شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری این پروژه  جز پروژه های  زیر ساختی کلان بوده و در بودجه شهرداریدر نظر گرفته شده و از مهمتر اینکه به  تایید کمیته تطبیق فرمانداری رسیده است.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: در زمان حاضر و پس از ۶ گفته شود که  اجرای این  پروژه ضرورت ندارد کار مدیریت خوبی نیست و امیدواریم این موضوع مودر بررسی قرار گیرد.

خدایی افزود:  شورای ترافیک استان  در ارتباط  با موضوع  تقاطع ها و بحث های ترافیک و بحث های زیر ساختی شهر زنجان باید نظر خود را اعلام کند.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.