هدایت صفری روز سه‌شنبه در دیدار با بسیج مهندسین عمران و معماری استان، خدمات مسکن را از اقلام توانمندساز و پرهزینه در سبد حمایتی این نهاد عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با نیازسنجی صحیح و به‌موقع و ارائه خدمات هدفمند زمینه ارائه خدمات موردنیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن باهم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی فراهم شود.

وی بابیان اینکه سه هزار و ۳۱۵ مورد خدمت در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ارائه‌ شده است، افزود: خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت در این بخش در قالب ساخت، تکمیل، خرید، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن و ساخت سرویس بهداشتی در مناطق مختلف این استان بوده است.

صفری یادآورشد: از مجموع مبالغ هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته ۲۸ میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال از محل تسهیلات پرداختی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۰۳میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال نیز  به‌صورت بلاعوض برای ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته هزینه شده است، ادامه داد: از مجموع کمک‌های بلاعوض هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ۵۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از محل مشارکت مردمی و خیران زنجانی تأمین شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌شده است در یک بازه زمانی سه‌ساله کلیه مددجویان فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب از طریق ساخت، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن آن‌ها صاحب سرپناه ایمن و مناسب شوند.

صفری با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم و روستایی از اولویت‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در ارائه هر نوع خدمت به مددجویان تحت حمایت است ، ادامه داد: با همین نگاه از مجموع خدمات مسکن ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته  هزار و ۴۵۸ مورد معادل ۴۴ درصد مجموع خدمات در مناطق محروم این استان بوده است.

منصور برزگر، مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری زنجان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارائه‌ شده این نهاد به نیازمندان، گفت: بسیج مهندسین عمران و معماری با داشتن ۱۵۰۰ عضو در سطح استان آمادگی همکاری با کمیته امداد استان زنجان را در امور مهندسی و معماری برای نیازمندان و جامعه هدف این نهاد را دارد.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.