محمدرضا شاملو روز دوشنبه در دیدار با استاندار زنجان با اشاره به خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی در روستاها افزود: با توجه به تعامل و هماهنگی های لازم بین بنیاد مسکن استان، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدامات مطلوبی به  ویژه در زمینه منظومه های روستایی و جذب اعتبارات قیر یارانه ای انجام شده است.
وی اضافه کرد: یکی از کارکردهای مهم  این نهاد تلااش مضاعف در خصوص آبادانی روستاها به ویژه  زدودن محرومیت از چهره روستاها به ویژه در شهرستان ایجرود است که تحقق این مهم اقدام بسیار ارزشمندی  است.

در ادامه استاندار زنجان فعالیت های انجام  گرفته از سوی این نهاد انقلابی را در سطح روستاها مثبت ارزیابی کرد و گفت:گام های مطلوبی در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها در سطح استان برداشته شده که امیدواریم با همکاری و همافزایی بیشتر بین استانداری، بنیاد مسکن و سایر دستگاه های ذی ربط روند توسعه روز به روز سرعت یابد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز  این نهاد در تمامی ابعاد اقدامات خود در خصوص عمران و آبادانی روستاها، موضوع کلان توسعه پایدار روستایی پیشتاز بوده است، ادامه داد: خوشبختانه، طی چند سال اخیر خدمات قابل توجهی در راستای بهبود زندگی روستائیان از سوی این نهاد ارائه شده و  به  پایداری فضاهای روستایی در ابعاد مختلف،   منجر و نقش موثری در توسعه منطقه ای و ملی داشته است.
سجاد صنعتی منفرد، ارائه تسهیلات عمومی به روستاییان، تقویت روند توسعه اجتماعی و کشاورزی، کنترل روند مهاجرت از روستاها، حفظ امکانات زیربنایی احداث شده در این مناطق را مهم و ضروری دانست و گفت:  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی، باتوجه به نقش و عملکرد چندین ساله خود از جایگاه مهمی در توسعه کالبدی پایدار سکونتگاههای روستایی و همچنین  در حوزه های مختلف توسعه شهری برخوردار بوده است.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.