حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات پسماند روی زنجان، اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای تعیین تکلیف این پرونده در جهت رفع نگرانی‌های مردم زنجان از سوی مسئولان قضایی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تلاش برای رفع ابهامات زیست‌محیطی و نگرانی مردم نسبت به سلامت جامعه باید این پرونده در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

صادقی نیارکی تصریح کرد: تمام مسئولان استان، تابع رای دیوان عدالت اداری بوده و تعصبی برای صدور رای به نفع دولت نیست بلکه هدف، کشف حقیقت و تعیین تکلیف است.

پسماند روی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی روی زنجان، در محوطه این شهرک انبار شده است که سلامتی جامعه و محیط زیست را تهدید می‌کند و بر اساس پیگیری‌ها مقرر بود این پسماندها به محل دائمی در روستای مرصع، انتقال یابد که اکنون به دلیل اختلاف نظر دولت و بخش خصوصی بر سر مالکیت پسماندها، پرونده در مراجع قضایی رسیدگی می‌شود.
به گفته استاندار زنجان، عواید حاصل از این پسماند در صورت تملک دولت به سود مردم تعیین تکلیف شده و برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان هزینه خواهد شد.

جلسه بررسی مشکلات پسماند روی زنجان به ریاست رئیس کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، قضات دیوان عدالت اداری، نمایندگان بخش خصوصی و دولتی و محیط زیست استان برگزار شد و نمایندگان بخش‌های خصوصی و دولتی و محیط زیست استان بر اساس مستندات و ادله خود، توضیحات و گزارش‌هایی درخصوص موضوع جلسه ارائه کردند.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.