سرهنگ عباس مظفری  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شلوغی این مسیر به رانندگان توصیه می شود که  ظرفیت جاده را در نظر بگیرند چرا که سال گذشته در این ایام، چندین فقره تصادف منجر به جرح و خسارت در این مسیر ارتباطی گزارش شد که از سوی پلیس نامحسوس نیز کنترل و نظارت جدی اعمال می شود.

وی اظهار داشت:هم اکنون در سایر محورهای اصلی و فرعی ایم استان ترافیک آرام  و روان  حاکم است اما با توجه به روزهای پایانی هفته و تقارن آن با تعطیلات تابستانی این وضعیت با حجم بالایی مواجه خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته پنج فقره تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی این استان به وقوع پیوست که خوشبختانه موردی فوتی نداشت.

وی، از رانندگان شرکت کننده در دسته عزاداری حسینیه اعظم خواست هنگام بازگشت به شهرهای خود از هرگونه شتاب و عجله بی مورد و حادثه آفرین اجتناب کرده و نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بی توجه نباشند و به منظور ایجاد ترافیک روان با عوامل پلیس راه مستقر در سطح جاده ها، همکاری بیشتری بکنند.

مظفری افزود:  طی این روزها بیشتر مردم لباس مشکی به تن دارند و تاریکی شب تهدیدی برای مردم به خصوص اطفال و افراد کهنسال در شب است.

وی یادآوری کرد::  از رانندگان  درخواست می شود که نهایت دقت را داشته باشند و والدین نیز در حین تردد از معابر خیابان، مراقب اطفال خود باشند تا  آسیبی رخ ندهد.

 اساس آمارها طی ماه گذشته/ تیر/ ۳۱ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های استان زنجان جان باختند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۳۳ نفر بود، ۶.۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

سال گذشته ۲۸۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادف در جاده‌های این استان جان باختند که این رقم در سال ماقبل آن ۲۱۹ نفر بود.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۹۶۴۶/8068

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.