در مجموع این این رقابت‌ها (ساندا و تالو) تیم زنجان با کسب ۷ نشان طلا (۶ انفرادی و یک تیمی) و یک نقره با اقتدار تمام به مقام نخست رسید و تیم‌های هرمزگان و قم به صورت مشترک با کسب ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز نایب قهرمان شدند.

بخش ساندا

وزن ۴۲ کیلوگرم محمدطاها خزائی از البرز اول شد، علی علی‌بابایی از چهارمحال‌ و بختیاری دوم شد و محمدمهدی چناشکی از گلستان و امیرحسین پیامنی از لرستان سوم شد.

وزن ۴۵ کیلوگرم نیز به ترتیب احمدرضا اسکندری از فارس، سیدعلی میری از البرز اول و دوم شدند و محمدمهدی شاه‌محمدی از مرکزی و علی ناروئی از سیستان و بلوچستان در جایگاه سوم ایستادند.

وزن ۴۸ کیلوگرم نیز به ترتیب شعیب صفرزئی از سیستان و بلوچستان، ابوالفضل آقایی از زنجان، امین رحیمی از آذربایجان‌شرقی و علیرضا نوروززاده از خراسان رضوی به ترتیب اول، دوم و مشترک سوم شدند.

وزن ۵۲ کیلوگرم امیررضا کریمی از البرز اول شد، رامین رضایی از فارس بر جایگاه دومی ایستاد و امیررضا صمدی از خراسان شمالی و محراب اکبرپور از گیلان به صورت مشترک سوم شدند.

وزن ۵۶ کیلوگرم امیررضا دادو از زنجان و علیرضا قلی‌نژاد از تهران‌الف به ترتیب اول و دوم شدند و ابوالفضل کرد از سیستان و بلوچستان و پویا ولی‌پور از مازندران سوم شدند.

بخش تالو 

فرم «چانگ‌چوان» متین جمالی از اصفهان، محمدامین احمدی از مازندران و امیرحسین چرزه از هرمزگان اول تا سوم شدند.

فرم «نان‌چوان» علیرضا رحیمی‌فرد از زنجان اول شد، علیرضا محمدی تازه‌کندی از قم به مقام دومی رسد و عرفان زارعی از اصفهان سوم شد.

فرم «تای‌چی‌چوان» امیرحسین عباسی از زنجان و امیرحسین هاشمی از فارس اول و دوم شدند و علیرضا فنایی از خراسان رضوی در جایگاه سومی ایستاد.

فرم «دائوشو» محمدامین احمدی‌بازارده از مازندران، امیرحسین چرزه از هرمزگان و پارسا بهرام‌زاده از البرز به ترتیب اول تا سوم شدند.

فرم «نن دائو» علیرضا رحیمی‌فرد از زنجان اول، عرفان زارعی از اصفهان دوم و علیرضا محمدی از قم سوم شد.

فرم «جین‌شو» محمدمهدی سپهری‌فرد از قم و امیرحسین باقرزاده از هرمزگان به صورت مشترک اول شدند، یونس رضایی از قزوین سوم شد.

فرم «تای‌چی‌جین» نیز امیرحسین عباسی از زنجان در جایگاه نخست ایستاد و امیرحسین هاشمی از فارس و علیرضا فنایی از خراسان رضوی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

فرم «گوئن‌شو» امیرحسین چرزه از هرمزگان، متین جمالی از اصفهان، محمد امین احمدی بازارده از مازندران نیز اول تا سوم شدند.

فرم «نن‌گوئن» علیرضا رحیمی‌فرد از زنجان، علیرضا محمدی از قم و عرفان زارعی از اصفهان به ترتیب در جایگاه اول تا سومی ایستادند.

فرم «چیانگ‌شو» محمدمهدی سپهری‌ فرد از قم، امیرحسین باقرزاده از هرمزگان و امیرعباس کریمی از چهارمحال و بختیاری اول تا سوم شدند.

المپیاد استعدادهای برتر ورزش ووشو پسران نوجوانان کشور از امروز پنجشنبه /۱۴ شهریور جاری/ با حضور بیش از ۱۷۰ ووشوکار منتخب و برتر از سراسر کشور در ۲ بخش تالو و ساندا و با قضاوت ۲۵ داور در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، آغاز شد.

در این مسابقات که به مدت ۲ روز و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون ووشو، هر تیم با ۲ مربی (تالو و ساندا) و یک سرپرست و هفت ورزشکار (۲ تالوکار و پنج سانداکار) حضور یافتند.

در آئین افتتاحیه این المپیاد از محسن محمدسیفی ووشوکار فخرآفرین زنجان و همچنین غفار امانی (مربی و از قهرمانان سابق بخش تالو زنجان)، کاظم بابایی (رئیس کمیته مسابقات) و مسعود حیدری (رئیس کمیته داوران)، به عنوان پیشکسوتان این رشته ورزشی با اهدا لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.