مدیرکل کمیته امداد استان زنجان روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی و رفع حوائج تحصیلی دانش آموزان نیازمند از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان دیار کریمان و بهشت خیران است افزود: مردم شریف زنجان در کارهای خیر، دستگیری از نیازمندان و سبقت در خیرات همیشه پیشقدم بوده اند و در برنامه اجرایی کمیته امداد مشارکت فعال دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمک های خیران به این منظور ادامه دارد، گفت: کمک‌های جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها قبل از بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.     

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در ۱۰ مهرماه سالجاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان با همکاری آموزش وپرورش درسطح مدارس استان برگزار خواهد شد و تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس برای دانش آموزان کم بضاعت همان مدرسه هزینه می‌شود.   

صفری به نقش خیرین در رفع نیازهای خانواده‌های محروم اشاره کرد و افزود: خیرین می‌توانند با تهیه بسته‌های فرهنگی و یا پرداخت مبالغ به صورت نقدی در تامین نیازهای دانش آموزان بی بضاعت مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بر اساس هماهنگی، کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیاء مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.

 وی در پایان با قدردانی از مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از فراهم شدن بسترهای الکترونیکی برای مشارکت خیران خبر داد و گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #۲۴*۱*۸۸۷۷* تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ ونرم افزارهای سکه وسنا کمک‌های نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.