سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حوالی ساعت ۱۷ عصر در مسیر زنجان - ارمغانخانه، خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پیکان به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه در این حادثه راننده پیکان به علت شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرد و ۳ مصدوم آن نیز جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: همچنین روز گذشته در شهرستان خرمدره به علت برخورد خودروی سواری پراید و پژو پارس، ۲ نفر مصدوم شدند و در شهرستان خدابنده نیز بر اثر برخورد موتورسیکلت با پراید (۲ مصدوم)، موتورسیکلت با یک دستگاه سواری (۱ مصدوم)، موتورسیکلت با پراید (۲ مصدوم) و واژگونی خودروی سواری پژو (۱ مصدوم) در مجموع ۸ نفر مصدوم شده و به منظور مداوا و درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.      

طی هفته گذشته سه نفر و روز گذشته /۸ شهریور ماه/ یک نفر در مسیرهای ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند و چندین نفر از رانندگان و سرنشینان خودروها نیز مصدوم و برای مداوا و درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

در تیر ماه سالجاری (۹۸) ۲۸ نفر از هموطنان و مدت مشابه پارسال (۹۷) نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف های رانندگی جان خود را از دست دادند و در مرداد ماه امسال نیز قریب ۲۵ نفر جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.