علیرضا اورنگی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه امور اراضی استان زنجان افزود: تصمیم مدیریت ارشد استان در خصوص واگذاری مجموعه گاوازنگ به شهرداری زنجان تصمیمی درست است.

وی اظهار داشت: برخورد با متخلفان احتمالی این مجموعه در خصوص واگذاری و اجاره، ضروری است اما سرنوشت طرح نیز باید روشن و مشخص باشد.

اورنگی تاکید کرد: تخلف احتمالی صورت گرفته در خصوص انتقال بخش قطعه بندی شده مجموعه گاوازنگ به روستاییان ساکن در این منطقه نیز باید احراز و مشخص شود.

وی ادامه داد: در صورتی که قطعه‌بندی با اجازه موجر (دولت) نبوده، طرح به صورت یکپارچه اجاره داده شود تا پس از واگذاری نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: مجموعه فرهنگی و تفریحی ائل‌داغی (گاوازنگ)  طی یک ضابطه تعریف‌شده به عنوان ناحیه منفصل شهری نیز می‌تواند به شهرداری واگذار شود که حداقل مزیت این واگذاری این است که سرمایه‌گذاری در آن نظام‌یافته می‌شود.

به گزارش ایرنا، مجموعه تفریحی ائل‌داغی (گاوازنگ) در ۱۴ قطعه به مساحت ۷۵ هکتار ۱۰ سال قبل طی قراردادی به صورت اجاره به سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان واگذار شده و اکنون مدت این قرارداد به پایان رسیده است.

در این جلسه، اسناد واگذاری زمین‌های کشاورزی استان نیز به کشاورزان واگذار شد.

۹۵۵۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.