سرپرست مدیریت  مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این مسیر عبور خودرو از سمت پل سیدالشهداء به سبزه میدان برای تردد شهروندان وجود نداشت.

فرزاد جعفریه اظهار داشت: در مسیر جدید یک خط عبوری از این مسیر به صورت ویژه و سه خط عبوری به سمت پل سیدالشهداء تعریف شده است.

وی اضافه کرد: این اقدام بر مبنای مطالعات و نیاز سنجی‌ها انجام شده است و از طرفی رانندگان تاکسی نیز در این مسیر خواستار ایجاد چنین طرحی بودند که این اقدام مهم به سرانجام رسید.

این مسئول ادامه داد: مشارکت و استقبال رانندگان تاکسی در تداوم این خط ویژه تاثیر بسزایی دارد و بررسی‌های انجام شده از وضعیت مناسب در این بخش حکایت دارد.

وی با اشاره به اجرای ساماندهی خطوط حمل و نقل شهر زنجان یادآور شد: خطوط ویژه برای تاکسی‌های درونشهری نیز لحاظ شده است اما با توجه به تغییر الگوی تردد اتوبوس های درونشهری این طرح با دقت، به تدریج و با کار کارشناسی اجرا خواهد شد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان گفت: بر این اساس اجرای خطوط ویژه در این بخش مبتنی بر منافع شهروندان و رانندگان تاکسی درونشهری است و رعایت تمامی جوانب می‌تواند اثر گذاری بهتری را به دنبال داشته باشد.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.