به گزارش ایرنا، آیین تکریم و معارفه امام جمعه طارم روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار طارم و معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این شهرستان برگزار شد.
در این آیین حکم انتصاب حجت الاسلام منصوری امام جمعه جدید آببر از سوی حجت الاسلام و المسلمین عباس رضوانی نسب معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور قرائت شد.

حجت الاسلام منصوری، قبلا به مدت سه سال امام جمعه شهر شربیان در شهرستان سراب از توابع استان آذربایجان شرقی بوده که متولد ۱۳۵۹ شهرستان هریس و دارای تحصیلات فوق‌لیسانیس رشته فقه و اصول و ۲ سال درس خارج فقه که عالی‌ترین سطح دروس حوزه است، می‌باشد.
پیش از این حجت الاسلام والمسلین محمد صادقی پور به مدت ۱۰ سال امام جمعه آببر بود که یک هفته پیش در خطبه های نماز جمعه این شهرستان استعفای خود را اعلام و با مردم این شهرستان خداحافظی کرده بود.

در پایان این مراسم اعضای شورای اداری شهرستان و جمع حاضر برای ادای احترام، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهدای شهر آببر در این مکان حضور یافتند.

شهرستان طارم با ۴۷ هزار نفر جمعیت (حدود ۵ درصد جمعیت و ۱۰ درصد مساحت استان زنجان) در ۹۰ کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
۹۸۸۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.