سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه امروز /۲۸ مرداد ماه جاری/ در جاده ترانزیت ابهر - تاکستان، اتفاق افتاد و راننده و سرنشین خودروی سواری پراید به علت شدت صدمات و جراحات وارده کشته شدند.

وی اظهار داشت: این حادثه رانندگی به علت انحراف به چپ خودروی سواری پراید اتفاق افتاد و از رانندگان انتظار می رود در جاده های ترانزیت از تخلفات در امر رانندگی به جد اجتناب کنند و با بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، جان خود و دیگران را با خطر مواج نکنند.  

عظیمی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ فقره تصادف رانندگی جرحی در جاده های ارتباطی این استان اتفاق افتاد که بر اثر آن ۱۱ نفر مصدوم و به منظور درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش روی بودن تعطیلی عید غدیر خم، مسیرهای ارتباطی این استان شلوغ و پرجم می شود و در زمان حاضر نیز باند شمالی ۲ آزادراهزنجان - قزوین و زنجان - تبریز، پرتردد است و رانندگان با صبر و حوصله و دقت بیشتری رانندگی کنند.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

در تیر ماه سالجاری (۹۸) ۲۸ نفر از هموطنان و مدت مشابه پارسال (۹۷) نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف های رانندگی جان خود را از دست دادند.  

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۸۰۶۸/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.