حمدالله حبیبی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: توزیع هدفمند این سرمایه ملی با استفاده از کارت بانکی زمینه ساز تعالی خدمات به همشهریان و مبارزه با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه این سرمایه ملی و نیازمند همراهی و تعامل همگانی جهت اجرای هر چه بهتر این طرح است.

وی یادآورشد: هماهنگی های لازم با بانک‌های عامل همچنین شرکت مخابرات استان جهت انجام مطلوب این کار انجام شده است.

حبیبی اظهار داشت: بیش از ۱۲ میلیون لیتر نفت سفید از طریق ۱۲۹ فروشندگی روستایی فعال در استان طی سال جاری توزیع شده است.

وی بر لزوم ساماندهی وضعیت عملیاتی و ایمنی فروشندگی‌های فرآورده‌های نفتی در روستاهای زنجان تاکید و تصریح کرد: تجهیز فروشندگی‌های نفت‌گاز به تلمبه فروش، دوربین مدار بسته، دیپ مخازن، محل تخلیه استاندارد، چاه ارت و کپسول آتش نشانی از   اولویت‌ها و برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.

حبیبی با اشاره به ارتقای شرایط عملیاتی و ایمنی فروشندگان فرآورده‌های نفتی در روستاها، بر ضرورت همراهی و همکاری تعاون روستایی و مسئولان شهرستانی در جهت تجمیع و ساماندهی فروشندگان روستایی تاکید کرد.

وی نتایج اقدامات انجام شده از جمله تجهیز اکثر فروشندگی‌های روستایی استان به تلمبه فروش را در ارتقای رضایتمندی مردم و جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت بسیار موثر و مثبت عنوان کرد.

مسئول بازرسی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان نیز از کنترل مستمر نفتکش‌ها در این منطقه خبرداد و گفت: نفتکش‌های فعال در حمل فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای در استان زنجان، به سامانه مسیریاب حرکت نفتکش‌ها (GPRS) تجهیز شده اند.

مهدی مظفر افزود: همسو با سیاست‌های صیانت از فرآورده‌های نفتی به عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملی کشور با پیگیری‌های انجام شده از سوی منطقه و مصوبه کارگروه پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، همه نفتکش‌های فعال در حمل سوخت یارانه‌ای در استان زنجان به جی پی آر اس مجهز شده اند.

وی با اشاره به اینکه تردد نفتکش‌ها به‌طور مستمر توسط همکاران نواحی و بازرسی رهگیری می‌شود، تصریح کرد: با کنترل‌ و بازرسی‌های مستمر تردد نفتکش‌های مجهز به این سیستم، گام بسیار بلندی در پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی برداشته شده است.

مظفر گفت: هم‌اکنون دستورالعمل‌های موجود درباره تجهیز نفتکش‌های منطقه به سامانه سپهتن (سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان)، با جدیت تمام در حال اجرا است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای ۵۳ باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و ۴۰ باب جایگاه عرضه سی ان جی است.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.