سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از اجرای 5 کیلومتر از شبکه توزیع روستای قره‌بوطه با مشارکت مردم خبر داد.

 

علیرضا جزء‌قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: قره‌بوطه بیست و نهمین روستای مشارکتی در سال ۹۸ است که عملیات آن توسط دولت و با مشارکت مردم و دهیاری اجرا می‌‌شود؛ در واقع فاز اول اجرای پروژه، مربوط به اصلاح و بازسازی بخش‌های دارای مشکل در شبکه توزیع آب این روستا به طول 5 کیلومتر است که با مشارکت مردم اجرا خواهد شد.

 

این مسئول ادامه داد: روستای قره‌بوطه با ۸۳۲ خانوار و 2594 نفر جمعیت، یکی از روستاهای پرجمعیت استان است که به دلیل فرسودگی تاسیسات، شکستگی‌های متعدد و عدم توزیع عادلانه آب با کمبود و قطعی آب مواجه بود.

 

وی با اشاره به این‌که از ابتدای سال تا کنون عملیات اجرای 28 روستا با مشارکت مردم و دهیاران اجرا شده و مردم، مشارکت بسیار مطلوبی برای این کار داشته‌اند، افزود: پشتیبانی بلندمدت مردم باعث می‌شود تا به مرور، با خودیاری خود مردم در همه روستاهای استان زنجان هیچ‌گونه مشکل آب شرب سالم نداشته باشیم.

 

جزء‌قاسمی خاطرنشان کرد: حوزه کاری آب و فاضلاب روستایی بسیار گسترده است و پیشبرد پروژه‌ها هزینه بسیاری می‌طلبد. از این‌رو هدف این است که بخشی از مشکلات آب شرب روستاهای استان با کمک مردم حل شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.