ابوالفضل عباسچیان روز سه‌شنبه با بیان این خبر، اظهار داشت: ۳۰ دستگاه استانی و ۶۷ دستگاه شهرستانی و در مجموع ۱۳۵ کاربر در این سیستم، تعریف شده است که در حال پاسخگویی به درخواست سرمایه‌گذاران هستند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته در سه سال گذشته، استان زنجان موفق به راه‌اندازی پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری شد که پاسخ تمام استعلام‌های مربوط به صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با راه‌اندازی این سیستم به طور میانگین از ۳.۵ سال به ۵۰ روز کاهش یافته است.

عباسچیان افزود: افزایش سرعت، دقت، سلامت کار و رضایتمندی از نتایج راه‌اندازی پنجره واحد بوده و این تجربه در اختیار ۲۲ استان کشور قرار داده شده است.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی این سیستم در استان و با توجه به بررسی‌ها و اعلام اتاق بازرگانی ایران، استان زنجان موفق به کسب رتبه سوم در بهبود فضای کسب و کار در کشور شده است.

به گزارش ایرنا، نخستین نقشه راه سرمایه‌گذاری کشور برای ایجاد تحول اساسی در محیط کسب و کار، شهریور سال ۹۶ در زنجان به بهره‌برداری رسیده و بابت استقرار پنجره واحد، یک هزار و ۱۷۶ ساعت دوره آموزشی برای ۲۶ دستگاه اجرایی استان و ۳۲ واحد شهرستانی برگزار شد تا به نحو مطلوب از این سیستم استفاده کنند.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.