سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه تخصصی جهیزیه با شرکت بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اراک، زنجان، قم و شیراز برپا شده است.
جمال بابایی افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل لوازم خانگی، فرش، تابلو فرش، لوستر، کالای خواب، صنایع چوبی، تزئینات منزل و لوازم آشپزخانه است.

وی، ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان زنجان، آشنایی با سلایق مصرف کنندگان، ا یجاد ارتباط مستقیم و بدون وا سطه بین تولیدکنندگان و ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حد انتخاب مصرف کنندگان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

 این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه به مدت پنج روز در فضای عمومی هفت هزارو ۵۰۰ مترمربع و حدود ۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع فضای غرفه سازی، برپا شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: شهروندان زنجانی می‌توانند طی مدت یاد شده از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از بخش‌های مختلف نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ملزومات زوجهای جوان بازدید کنند.

محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه‌های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان تاسیس شده است.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.