مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از اعزام بیش از 500 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دهه کرامت، شاهد برگزاری 109 ویژه‌برنامه در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان توسط این اداره‌کل خواهیم بود، افزود: شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام شامل دعای عرفه، اقامه نماز عید قربان و مراسم تبیین غدیر خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه تخصصی غدیرشناسی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه ولایت خواهد بود، ادامه داد: علاوه بر این، دیدار با سادات، برگزاری جشن محوری تبیین غدیر خم، تجمع بزرگ غدیریون، نشست پیام غدیر، جلسات تبیینی غدیرشناسی، اعزام مبلغ و ... از دیگر برنامه‌های دهه ولایت به‌شمار می‌رود.

 

این مسئول با یادآوری اینکه 513 مبلغ و مبلغه در ایام دهه ولایت به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که قرار است در این ایام برگزار شود، می‌توان به پخش اش نذری برای 3000 نفر، مسابقه کتاب‌خوانی، اجرای ویژه‌برنامه کاروان نشاط و معنویت، جشن غدیر، نشست جوانان با محوریت ولایت‌پذیری و دشمن‌شناسی، اطعام غدیر در مناطق محروم و ... اشاره کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از 513 مبلغ و مبلغه‌ای که به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند، 411 نفر مبلغ و 102 نفر نیز مبلغه خواهد بود، خاطرنشان کرد: محور برنامه‌های دهه ولایت نیز شامل تبیین فرهنگ علوی و ترویج زیارت غدیریه و نیز معرفی و تبیین فلسفه غدیر خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.