فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق گندم، ماموران انتظامی وارد عمل شده و در مدت یک هفته اخیر موفق به کشف و ضبط این مقدار محصول گندم به ارزش تقریبی بیش از ۲۸ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در سطح این استان شدند.

سردار رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس این استان، ۶۴ دستگاه خودرو تریلر حامل بار گندم غیر مجاز در حین انتقال این میزان گندم به استان های همجوار شناسایی و با هماهنگی مقام قضای برای بررسی بیشتر متوقف شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۶۴ نفر (رانندگان خودروها) به عنوان متهم پرونده دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی استان شدند، اظهار داشت: گندم های کشف و ضبط شده نیز به سیلوهای دولتی تحویل شد.

کشف بیش از ۱۱ تن برنج قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان نیز از توقیف بیش از ۱۱ تن برنج خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی از این کامیون این مقدار برنج خارجی بدون مجوز قانونی را کشف کردند.

سرهنگ محرمعلی قاسمی افزود: کارشناسان پلیس ارزش تقریبی این مقدار محموله برنج قاچاق کشف و ضبط شده را مبلغ  ۸۸۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

تقدیر استاندار زنجان از پلیس در مبارزه جدی با قاچاق گندم در استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس زنجان، استاندار زنجان در کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تقدیر از اقدامات پلیس در مبارزه با قاچاق گندم ، گفت: باید بر خرید توافقی گندم نظارت شود و این نوع خرید ادامه یابد و نباید اجازه داد که گندم مورد نیاز شهروندان پیش از تامین نیاز مردم از استان خارج شود.

فتح الله حقیقی، ارزش کار پلیس را در خدمت گزاری صادقانه به مردم و جامعه دانست و افزود: امنیت بدون همکاری و همیاری مردم با پلیس امکان پذیر نیست و فرماندهی انتظامی استان خدمات امنیتی ، انتظامی و ترافیکی را همه ساله بهد خوبی انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در سایه نیروی انتظامی احساس آرامش و امنیت کنند، گفت: مبارزه مجاهدانه و شبانه روزی پلیس با فساد، قاچاق مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت یکی از شاخص های برتر این نیرو است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروزه نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت و مقبولیت فراوانی برخوردار است اظهار داشت : باید زمینه ای ایجاد شود که مردم نقش خود را در تامین امنیت و آرامش بشناسند و در این حوزه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا جامعه امن و آرام داشته باشیم.

حقیقی با تقدیر از اقدامات پلیس در راستای مبارزه با قاچاق گندم در استان و تامین نظم و امنیت استان گفت : حضور خوب و هوشمندانه پلیس انقلابی ما در محورها و جاده ها باعث کاهش تصادفات شده و من تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، تصریح کرد: باید با تلاش بیشتر مردم و کشاورزان را تشویق کنیم که گندم تولیدی خود را به دولت تحویل دهند و باید از کشاورزانی که با حس مسئولیت، گندم خود را به دولت تحویل داده‌اند، قدردانی کرد.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.