مدیرکل کمیته‌ امداد استان زنجان، از برپایی ۱۲۹ پایگاه جمع‌آوری نذورات عید سعید قربان در زنجان خبر داد.

 

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که پایگاه‌ها به‌ منظور سامان‌دهی، جمع‌آوری و توزیع نذورات عید سعید قربان راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۵ میلیون تومان از نذورات مردم خیر استان زنجان بین نیازمندان توزیع شده است.

 

این مسئول با اشاره به این‌که سال گذشته ۱۱۵ پایگاه، نذورات و هدایای مردم خیر استان در عید سعید قربان را جمع‌آوری کرد، ادامه داد: پارسال بیش از ۳۵۵ میلیون تومان در قالب قربانی و گوشت نذری بین نیازمندان مناطق مختلف استان توزیع شد.

 

وی به طرح هر مسجد یک قربانی اشاره کرد و افزود: در این طرح، هیئت‌امنای مساجد استان با همکاری کمیته ‌امداد اقدام به ذبح قربانی کرده و گوشت آن را بین نیازمندان محل توزیع می‌کنند؛ در واقع دفاتر کمیته ‌امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های روستایی شورای زکات آماده جمع‌آوری و توزیع گوشت نذری بین نیازمندان هستند.

 

صفری به نحوه توزیع نذورات جمع‌آوری ‌شده اشاره کرد و افزود: نذورات با اولویت‌بندی نیازمندان در هر محله در همان روز عید قربان توزیع و مبالغ نقدی نیز به ‌حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند واریز می‌شود.

 

مدیرکل کمیته ‌امداد استان به آمادگی این نهاد برای دریافت هدایای نقدی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم خیر استان زنجان می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه‌های ویژه جمع‌آوری این نهاد و دفاتر کمیته ‌امداد ویا تلفن گویای 096887 از طریق کد دستوری (# ۰۲۴*۸۸۷۷*) ، در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.