نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال بودجه عمرانی مورد نیاز برای ادامه ساخت این طرح ورزشی اختصاص یافته و لازم است هرچه سریع تر نسبت به تعیین پیمانکار اقدام شود.

دکتر علی وقفچی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: انتظار می رود پس از مدت ها کار و تلاش، عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان تا پایان سالجاری خاتمه یافته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در دست احداث این استان با فضای روباز ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع و فضای سرپوشیده پنج هزار و ۲۴ مترمربع، برای رسیدن به مرحله افتتاح و بهره برداری نیازمند تامین اعتبار کافی و به موقع است.

حمید حسنی با بیان اینکه تاکنون قریب ۳۰۰ میلیارد ریال برای این طرح عمرانی ورزشی هزینه شده و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز نیاز است تا عملیات اجرایی این ورزشگاه به پایان برسد،  افزود: امسال ۴۰ میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی این طرح ورزشی اختصاص یافته است و در صورت تامین ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر، می‌توان فاز اصلی را به مرحله افتتاح و بهره برداری، رساند.

وی اظهار داشت: پیمانکار ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، تعیین شده و با قرارداد ۱۶۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال مشغول به کار است و پی گیری های لازم از سوی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان این استان نیز برای تامین بخش اعظمی از بودجه مورد نیاز صورت می گیرد.

حسنی با بیان اینکه متولی ساخت این ورزشگاه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور است و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به عنوان دستگاه بهره بردار است، تصریح کرد: در زمان حاضر این پروژه ورزشی که دارای بخش های مختلفی اعم از سکوی تماشاگر، اسکوربوت، زمین چمن مصنوعی، دکل روشنایی، اماکن اداری و خدماتی، پیست دو و میدانی و پارکینگ می باشد از پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد برخوردار است.

 به گفته معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، تاکنون قریب ۲۵۰ میلیارد ریال برای احداث این ورزشگاه، هزینه شده است.  
محمدعلی حمزه پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، خرداد سال ۹۷ به خبرنگار ایرنا گفته بود که در صورت تامین اعتبار، این ورزشگاه تا ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.  
ورزشگاه ۱۵هزار نفری زنجان که قرار بود در مدت چهار سال به پایان برسد به علت عدم تخصیص اعتبار کافی، هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است و مردم زنجان به ویژه ورزش دوستان سالهاست در انتظار افتتاح و بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی هستند.  

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.