امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر تلاش جامعه برای رونق تولید داخلی، گفت: با تلاش است که می‌توانیم به دشمن بفهمانیم نمی‌تواند با تحریم، ملت ایران را از پای درآورد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: یکی از تاکیداتی که در دین مبین اسلام به مسلمانان شده، تلاش و کوشش در راستای کسب روزی حلال است و این مورد در شرایط فعلی کشور باید مورد تاکید قرار گیرد.

 

وی تصریح‌ کرد: انسان و مومن باید پویا بوده و تلاش کند هرچند دنیا فانی است. بنا به تاکید پیامبر اعظم اسلام (ص) انسان باید پویا باشد تا روزی حلال به دست آورد و قطعا این امر موجب ماندگاری مسلمانان طی قرن‌های گذشته شده است.

 

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با بیان اینکه ما ایرانیان باید تلاش کنیم تا وابسته نبوده و روی پای خود بایستیم، افزود: تلاش دشمن وابسته کردن ملت ایران است، ولی تحریم‌ها به ما یاد داده است که محکم بوده و خودمان تلاش کنیم تا به صادرکننده تبدیل شویم.

 

وی افزود: در شرایطی که ایران واردکننده بنزین بود مشاهده کردیم که با عزم متخصصان داخلی به کشوری صادرکننده در این حوزه تبدیل شده‌ایم و این امر نشان می‌دهد که ایرانیان با تلاش به اهداف خود رسیده و دشمن نمی‌تواند ما را از مسیرمان منحرف کند.

 

وی به سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در دیدار با جوانان نخبه کشور اشاره کرد و ‌گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند جوانان بدون وقفه و توقف مسیر پیشرفت را ادامه دهند و در این شرایط نخبگان کشور باید مسیر کشور را با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی ادامه دهند.

 

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر ارزشی برای بشر قائل نیست، افزود: این کشورها حرف‌شان با عمل‌شان یکی نیست، در شرایطی که مدعی هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.