به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش در این پیام  آورده است: خداوند را شاکریم که فرهنگ شهادت را که بالاترین مقام نزد آستان احدیت است بر ما ارزانی داشت و به پاس این مسیر ارزشمند که برگرفته از فرهنگ بزرگ عاشوراست، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هر روز بیش از گذشته نمایان می شود.

در این پیام آمده است: راه ما فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح، راه پرافتخار شهادت است و در طی این مسیر نورانی سر از پا نمی شناسیم و تا آخر همراه با سایر قوای مسلح و بویژه برادران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

این پیام می افزاید: آسایش و امنیت جامعه امروز مرهون ایثارگری و آرامش شهداست و این آرامش معنوی و اعتقادات ارزشمند شهدا باعث شد تا به آرامش ابدی دست یابند.

سروان پاسدار محسن محمدی از کارکنان تیپ ۳۶ سپاه استان در رزمایش اردویی - صحرایی این تیپ عصر  شنبه در روز نخست رزمایش، در منطقه دادلو واقع در جاده زنجان - میانه، مجروح و در نهایت بر اثر جراحات وارده به درجه رفع شهادت نایل آمد.

 شهید محمدی که ۲۸ سال سن داشت از فعالان هیات های مذهبی و حوزه فرهنگی و همچنین از مدافعان حرم در سوریه بود و در سیل گلستان و شادگان خوزستان نیز حضور فعال و پرثمر داشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام، ساعت ۱۰/۳۰ صبح امروز /دوشنبه ۱۴ مرداد ماه جاری/ از مقابل مسجد جامع (مسجد سید) به مزار شهدای پائین شهر زنجان تشییع و در میان حزن و اندوه مشایعت کنندگان و در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

مجلس بزرگداشت این شهید گرانقدر و والا مقام از ساعت ۱۶ تا ۱۸ امروز /دوشنبه/ در مسجد قائم آل محمد واقع در کوی فرهنگ شهر زنجان برگزار خواهد شد.

این رزمایش که بطور سالانه برگزار می شود از ۱۲ مرداد ماه جاری /شنبه/ در این منطقه از استان زنجان و به منظور ارتقا سطح آمادگی رزمی و دفاعی گردان های شرکت کننده آغاز شده است.  

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.