مهدی نیکخواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، پایگاه‌های انتخاب رشته این استان نیز فعال می‌شود و بصورت شیفت صبح و بعدازظهر به مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: این اداره کل، همه ساله دوره ها و کارگاه های آموزشی متعددی را برای مشاوران و کارشناسان خبره خود برگزار می‌کند تا با آخرین ضوابط انتخاب رشته آشنا شوند.

این مسئول ادامه داد: بر این پایه از مجموع پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری در سطح این استان، سه پایگاه در نواحی یک و ۲ و همچنین اداره کل آموزش و پرورش این استان دایر خواهد بود و خدمات مورد نیاز را در بازه زمانی یاد شده به دانش آموزان ارائه  خواهند کرد.

وی اضافه کرد: طی ۲ سال گذشته با اقدامات انجام و آگاهسازی لازم به خانواده ها شمار استقبال از پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری این استان افزایش یافته و اطمینان بخشی بیشتری را برای دانش آموزان بوجود آورده است.

 رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: خانواده ها و دانش آموزان به این مهم توجه داشته باشند که مراکزی از قبیل کافی نت‌ها و موسسات دیگر از اطمینان بخشی لازم در انتخاب رشته برخوردار نیستند و چه بسا سرنوشت تحصیلی فرد را با ابهام مواجه می‌کنند.

وی یادآوری کرد: این اداره کل از طریق مجرای قانونی هیچ اختیاری برای برخورد با موسسات غیر مجاز انتخاب رشته کنکور سراسری ندارد و متولیان امر باید نظارت های لازم را انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: تعرفه های پایگاه های انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری این اداره کل نسبت به موسسات دیگر ناچیز بوده و این مهم در راستای رضایتمندی گروه‌های هدف است.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.